Follow on Bloglovin.....Ingen träning, men lika glad för det

Var hundvakt idag, men skulle bara vara det en timme eller två. Det slutade med att jag passade honom en stund hemma hos mig och sen gick vi till mamma och väntade på min lillebror, sen skulle jag åka, men jag stannade kvar till halv nio istället för kanske halv fyra. Så kan det bli ibland. Hade med mig träningsväskan, men kom inte riktigt iväg. Blev en hur bra eftermiddag ändå! Promenad tre kilometer och att man träffade en vän man inte träffat på länge, så stannade och pratade ett tag också. Riktigt roligt!
 
Nu sitter jag hemma och ska fixa något lätt att äta och sen blir det faktiskt att starta en film i sovrummet och somna. Funderar på att cykla iväg när jag vaknar imorgon och springa lite, men det märker vi hur det blir med den saken.
 
Ska också försöka att inte skriva dessa långa, tråkiga inlägg längre. Vill ha dessa kortare med nya bilder. Jag kommer tillbaka!
 
Söta vovven.

Postat av: Emelie

Sv; Tack så jätte mycket! :D

2013-05-14 @ 21:31:54
URL: http://emelielinneass.blogg.se
Postat av: Nina - BLOPPIS

sv: jag har mest pluggat :/
vad ska du göra imorgon?

2013-05-14 @ 21:46:35
URL: http://ninnisscraping.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Sööt!

SC: Var så lite så, vad har du gjort idag? :P

2013-05-14 @ 22:05:34
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv; tycker egentligen att det är skönare att springa på gym men om man bor iskogen så får man ta och vara på det!:P

2013-05-14 @ 22:47:26
URL: http://sofiiaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se