Follow on Bloglovin.....Lugn städardag

Idag har jag bara varit på mötet på af och sen har jag varit och handlat lite. Annars har jag städat hela dagen, städat lite i skafferiet så man ser vad som finns och även satt in mer där då det får plats nu. Nu ska bara den ordningen få vara kvar, vilket blir en utmaning.
 
För övrigt handlade jag fiberrik havregryn, så nu kan jag göra dom goda pannkakorna jag gjorde hos min mamma när jag var där och passade vovven.
 
Jag håller på att fixa undan alla skor som står på hyllan som jag ska ha till något annat. Ni får troligen se resultat av det imorgon vad hyllan ska bli till.
 
Dom goda plättarna hos mamma. Recept kommer nästa gång jag gör dom.

Postat av: J o j z y ♛

SV: Lumihauvat :) Det är på finska.
Snow dogs, på engelska ^^

2013-05-16 @ 21:31:25
URL: http://jojz.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv; tycker jag med!

2013-05-16 @ 23:51:54
URL: http://sofiiaeklund.blogg.se/
Postat av: Hannah

Gott med lite nyttigare pannkakor. Jag gör också en nyttigare variant, som nästan är godare än vanliga faktiskt. Tänkte fråga dig också hur du får in "Photografer-grejen" på dina foton, är det i Photoshop? :)

2013-05-23 @ 20:20:59
URL: http://kajalpennor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se