Follow on Bloglovin.....Efter en lång natt och en lång morgon sitter jag ändå kvar på samma ställe

Igår bestämde jag mig för att sova riktigt tidigt. Redan långt innan jag skrev inlägget. Ville sova direkt efter jag kom hem från marknaden, men kunde inte då jag frös som bara den och att vår älskade partygranne började spela en aning hög musik. Somnade ett bra tag efter att Martin kom hem vid elva typ. Var hemma lite innan åtta och ville sova..
 
Idag känner jag mig fortfarande hängig och trött i hela kroppen. Huvudet värker och sprängs snart. Då har jag ändå fått i mig min celsius (koffein). Det brukar vara en anledning annars. Lovade min älsking att göra hans sallad till idag då han spelar volleyboll hela dagen, gjorde det och försökte sova efter det. Men det gick inte.
 
Annars har jag suttit i sängen med hans farfarströja och kollat på Paradise Hotel. Bara pinsamheter! Kollar bara på tv-versionen, det räcker.
 
Min räddning, trodde jag.
 

Postat av: Ellinor

SV: haha jaaa! :D
allt bra? =)

2013-11-30 @ 17:58:42
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/
Postat av: Madeleine Larsson

Sv; Tack så mycket! :)

Söt katt :)

2013-11-30 @ 18:06:15
URL: http://madelajnee.blogg.se
Postat av: linah

så sööt :D

2013-12-03 @ 11:12:50
URL: http://linaheve.forme.se
Postat av: B E A T R I C E J O H A N S S O N

Åhh, after eight är så himla gott!:)

sv: hihi, tack så mycket:) Kramisar♥

2013-12-03 @ 12:46:24
URL: http://bbeatricejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se