Follow on Bloglovin.....Julmarknad på slottet

Idag har jag haft fullt upp känns det som. Men ändå inte hunnit med det plugg jag velat. Typiskt! Vaknade, åt frukost, åkte till gymmet och körde bröst och biceps. Kändes väldigt bra och jag kommer inte ha träningsvärk imorgon. Men hoppas på det! Ätit mat, duschat och kollat lite tv.
 
Sen ringde mamma och frågade om jag skulle med in till slottet och gå på julmarknaden som var där. Supermysigt måste jag börja med att säga. Trångt på vissa ställen, men mysigt. Hittade en massa gott som fick följa med hem.
 
Nu ska jag bara byta lakan på sängen och sen ska jag sova!
 
Tomatmarmelad, citronshonung, lakrits/vanilj/mojito fudge, julhälls(knäcke)bröd, enbärsmust.
 

Postat av: Milina Salihodzic

Nice!

2013-11-29 @ 21:23:01
URL: http://milina.blogg.se
Postat av: Sarah Persson

Vad mysigt med julmarknad! :D

2013-11-29 @ 22:13:30
URL: http://justmesarah.blogg.se/
Postat av: malin

är vad mys! :)

2013-11-29 @ 23:21:31
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se