Follow on Bloglovin.....Upptagen vecka

Denna veckan har det inte blivit så mycket här på bloggen. Jag har haft en massa annat att göra, städa, tvätta, diska, rensa, slänga, skriva shoppinglista och nu passar jag hunden hela helgen.
 
Igår var vi i Ullared på Gekås och storshoppade till lägenheten. Fick med oss lite av det vi tänkt och massa mer som man behöver som vi inte tänkte på. Lite pengar fattigare, men mycket rikare i både själ och hem,
 
Idag har jag bara överraskat min mamma med tårta och grattat henne. Även varit hos tandläkaren och nu sitter jag hemma i min säng och väntar på att älsklingen ska komma hem med mina cider. Mums!
 
 

Postat av: malin

åh älskar ullared :D

2013-11-22 @ 21:06:17
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se