Follow on Bloglovin.....Att ligga hemma sjuk, är inte min grej

Åkte på en riktig förkylning i lördagskväll, som jag skrev. Tror ni jag varit duktig och tagit det lugnt? Nästan. Söndagen och måndagen var jag väldigt duktig, då jag var som värst. Igår var det inte lika illa i kroppen, men halsen, näsan och lungorna var hemska.
 
Idag har jag tagit lite promenader och sådant. Så mycket spring i benen! Men vill samtidigt bli frisk först så jag inte blir sjuk igen. Orkar inte. Hostan har börjat komma och jag ska börja ta hostmedicinen så den inte blir så allvarlig och jobbig som den brukar bli på mig. När jag hostar, då är jag inte tyst i en minut, bokstavligt. Hostar, hostar och hostar tills halsen och lungorna blöder och spricker.
 
Nu sitter jag i sängen efter att ha tagit en varm och skön dusch. Ska starta en film för att försöka sova. 
 
 

Postat av: fight4fit

Känns som om alla är sjuka just nu. Själv börjar man äntligen bli frisk :) Krya på dig!

2013-10-09 @ 23:38:37
URL: http://www.fight4fit.se
Postat av: S

neduuu ajjabaja inte träna om du e sjukis.
kram! :)

2013-10-10 @ 04:20:57
URL: http://sceletorya.blogg.se
Postat av: malin

krya :(

-ja helt underbart! :D kul att du också ska se dom! :)

2013-10-10 @ 09:16:24
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se