Follow on Bloglovin.....Ett tag sedan senast

Jag har inte haft så mycket att skriva om på senaste tid. Varit sjuk, stukat foten och allt tråkigt som kan hända en.
 
Hur som hur så har jag idag fått en ansiktsbehandling. Helt underbart skönt. Sovit och vaknat med världens huvudvärk och illamående, migrän kanske? Så nu sitter jag i min nya pyjamas i sängen och äter ett gott mellanmål. Litet och litet är det kanske inte, men gott!
 
 

Postat av: basebollivet.blogg.se

Vad skönt med en ansiktsbehandling :)

2013-10-18 @ 17:53:41
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: malin

låter himla skönt! :) ja inte att du vart sjuk, stukat foten då och huvudvärken men hoppas du blir bra nu iaf :)

2013-10-19 @ 19:03:02
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Linnéa Alpsten

Härligt med behandling men usch för huvudvärk :/

2013-10-20 @ 21:06:30
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se