Follow on Bloglovin.....Hostar så att lungorna följer med upp

Idag blev det en tidig morgon. Vaknade vid halv sju av att jag inte kunde andas, men somnade om igen. Då snarkade jag tydligen jättemycket. Inte lustigt det gör ondare i halsen nu än då. Halsen gör sjukt ont när jag hostar, sväljer och andas. Lungorna följer snart med upp när jag hostar, dom få gånger jag hostar. Hjärnan svullnar snart upp och spräcker skallen. Näsan är som en tegelvägg, går inte att andas. Men nu ska vi ha en bra dag!
 
Blev en smoothie till frukost och två knäckebröd. Dock glömde jag bananen i smoothien, så det saknades ganska mycket.
 
 

Postat av: marina

sv. Jag har alltid ritat, så det blir väl att man övar sig uppåt som att man mest ritar hela tiden. Jag har faktiskt varit dålig på att rita en gång i tiden, tro mig. :)

2013-10-07 @ 11:34:51
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: felicia

gott :)

2013-10-07 @ 11:47:20
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se