Follow on Bloglovin.....När magen inte längre mår bra av sådant man åt mycket av

Denna kväll har bestått av Grey's Anatomy och försökt fixa nytt photoshop, vilket jag lyckades med. Testar en ny version och se vad som händer senare. Har väldigt små planer på att inskaffa mig det på riktigt.
 
Annars åt jag nyss två glassar, en päronsplit och en sandwish. Hur gott som helst! Men nu bara några få minuter efter känner jag hur magen drar ihop sig och spänner sig. Magen vill inte längre ha dessa gottigheter i sig. Vilket är riktigt synd för det är ju så gott! Kommer sakna det, men har lite kvar hemma som måste ätas upp.
 
Nu ska jag få in pojkvännen i sovrummet och kolla på någon film. Är trött och behöver sova. Imorgon ska jag upp tidigt för att köra cardio och lite senare blir det ben med älsklingen. Han tjatar så på mig att köra det igen. Då jag gjorde det passet utan honom sist och vill inte köra allt för ofta heller. Två till tre pass i veckan, max tre.
 
En dekorerad lampa i sovrummet.
 

Postat av: Sarah Persson

Åh hatar när amgen kruppar! :( som min nu!

2013-10-01 @ 20:38:10
URL: http://justmesarah.blogg.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du får väl äta glass lite oftare då:)

2013-10-01 @ 21:46:39
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: malin

-i den är det jordgubb, honungsmelon och vaniljfil! Använder vanligtvis alltid turkisk yoghurt, men det var slut förut :/ nu finns dock 3 burkar igen ;D
Sen tog jag lite kanel också, efetrsom det ökar förbränningen! :)

2013-10-01 @ 22:17:28
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Johanna

Så fin blogg :)

2013-10-02 @ 05:18:11
URL: http://liveticalifornien.blogg.se
Postat av: Caroline

Magen är säkert bara ovan för grädde, testa igen men kanske bara med en liten glass, funkar säkert böttre

2013-10-05 @ 08:44:38
URL: http://carro6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se