Follow on Bloglovin.....Dunderförkylning eller halsfluss och öroninflammation

Vet inte alls vad som är fel på mig just nu. Har sovit riktigt dåligt senaste nätterna och idag vaknade jag av att halsen och öronen gjorde så sjukt ont. Säkert en dunderförkylning på gång eller så är det halsfluss och öroninflammation. Hoppas på det första. Orkar inte. Men det är bara att vila och komma igång igen senare.
 
Hur som hur så har jag varit iväg till arbetsförmedlingen en snabbis och sen har jag inte gjort så mycket mer. Ätit alldeles för mycket lunch. Men vet inte när jag får äta igen. Hade tur att jag kunde äta och tog chansen. Supergott!
 
Nu ska jag starta någon film och sova en stund med vovven.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se