Follow on Bloglovin.....En bra dag trots tråkigt väder

Vaknade ganska tidigt, sov riktigt dåligt. Gjorde lite frukost och åkte iväg till gymmet. Bröst, axlar och triceps stod på schemat idag och det kändes riktigt bra! Dock gjorde jag allt i fel ordning. Nästa gång börjar jag med bröst, sen axlar och sist triceps.
 
Annars har jag bara diskat, ätit, kollat serier, ute och gått med en kompis, sovit och nu ska jag snart ut igen. Åt en riktigt god omelett nyss. Det var två vanliga ägg, 2dl flytade äggvita, mjölk, oregano, timjan, basilika, paprika, rödlök, kalkon och lite ost. Till hade jag lite grönsaker. Supergott! Ska ha det till frukost imorgon innan ett hit-pass.
 
Detta väntar imorgon.

Postat av: MADDISENJ.SE

Härligt!

2014-04-08 @ 21:27:13
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se