Follow on Bloglovin.....Förändringar i träningsschemat

Då en vecka gick väldigt fort och jag kände att jag inte riktigt gjort allt som jag skulle göra. Promenaderna och löpningen har nästan uteblivit helt. Måste göra förändringar i det för att det ska fungera för mig. Det andra gick väldigt bra. Där blir det inga ändringar.
 
Igår satte jag mig på cykeln för första gången på riktigt länge och det var riktigt skönt. Tänkte mosa ut det absolut sista från benen, ben igår. Slutade med att jag cyklade milen på 21minuter. Känner mig hur stolt som helst. Kan bara bli bättre.
 
Nya schemat:
Måndag: HIT-pass + 30min lugn promenad plant/backe.
Tisdag: Bröst, axlar och biceps + 30min jobbig cykling.
Onsdag: HIT-pass + 30min lugn promenad plant/backe.
Torsdag: Rygg, triceps och mage + 30min jobbig cykling.
Fredag: HIT-pass + 30min lugn promenad plant/backe.
Lördag: Ben, rumpa och vader + 30min jobbig cykling.
Söndag: Stretching och triggerpoint + 30min promenad/lugn cykel.
 
Jag tror detta kommer passa mig mycket bättre nu. Då passen blir på cirka 1-2 timmar så blir det bättre. Passar mig mycket bättre. Kanske ser mycket ut när man skriver upp det såhär, men det är inte så mycket i verkligheten. Ska bli kul att testa detta nu en vecka och se om jag fortfarande måste göra förändringar eller inte. 
 
Såhär har magen sett ut hela veckan. Jippie!

Postat av: Johanna - Träning, Hälsa & Vardag

Fina du! Och fruktansvärt mycket cardio, haha :D

2014-04-13 @ 18:33:29
URL: http://johannamariakallgren.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Gör inte ett för hårt schema från början!

2014-04-13 @ 18:38:32
URL: http://sessie.se
Postat av: Johanna - Träning, Hälsa & Vardag

svar: Jisses! Jag reagerar endast för att jag aldrig gillat cardio speciellt mycket bara x) Beundrar alla som har tålamod till det och tycker det är grymt bra gjort av dom och dig i detta fall! :D Så kör på bara!

2014-04-13 @ 18:52:22
URL: http://johannamariakallgren.blogg.se
Postat av: Josefine Andersson

Så jkla snygg tattoo!

sv: Nä, jag vet, det är sjukt ibland! Färgglad mat är näring - hallååå???!?! Du har helt rätt balans tjejen - stå på dig! :]]]
KRAM

2014-04-14 @ 08:11:26
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: Sarah Persson

Tycker du är så otroligt duktig"! :)

2014-04-15 @ 21:10:01
URL: http://sarahmargareta.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se