Follow on Bloglovin.....Ten secrets

1. Jag har stora planer med mitt liv.
2. Jag har börjat dricka otroligt mycket mjölk igen, efter mer än 4år. Sambon är chockad än, efter 2 veckor.
3. Min kamera betyder, nästan, mest i hela mitt liv.
4. Jag vill bo långt ut på landet, ha kaningård, minigrisar och höns.
5. Lyckas aldrig hålla växter i liv, men nu har jag kryddor och växthus. Nu ska dom leva!
6. Jag önskar jag vore rik, fast vem vill inte det? Vill köpa möbler och inredning.
7. Jag gråter till filmer. Lille-Skutt-tårar.
8. Jag avskydde mamma när hon skaffade hunden, nu bor han hos mig. Älskade hundskrälle.
9. Jag klarar inte av att vara still för länge.
10. När jag har tråkigt klär jag upp mig och tar bilder.
 
En av alla pinsamma stunder. 

Postat av: frukallgren.blogg.se

när jag har tråkigt brukar jag också göra det :D Oftast blev det sent på kvällen, haha :) Lite kul ändå!

2014-04-17 @ 16:44:40
URL: http://frukallgren.blogg.se/
Postat av: Mirjam Wallmark

Vad vacker du är! kram

2014-04-17 @ 18:19:16
URL: http://mirjamwallmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se