Follow on Bloglovin.....En stor frukost, men nu mer att äta

Vaknade tidigt och hade så mycket energi så jag inte kunde ligga kvar i sängen. Händer mig inte alls ofta. Satte mig i soffan med vovven och katterna, kollade på serie. Blev inte hungrig förrän efter två avsnitt. Så då fick jag ställa mig och göra något. Jag är en sån som vill ha en stor frukost, annars klarar jag mig inte. Blev vitkål, lök, palsternacka, två ägg, 1/2-1dl äggvita och en skvätt mjölk. Hur gott som helst!
 
Nu har jag duschat och ska hämta något litet att äta. Jag bara äter och äter.
 

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mums :)

2014-08-25 @ 17:03:21
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se