Follow on Bloglovin.....Grymt ryggpass i ett varmt och fuktigt gym

Cyklade in till gymmet och var otroligt taggad på ett ryggpass. Velat träna det i över en vecka. Men inte riktigt orkat och sådant. Plus att jag har börjat springa igen. Superskönt! Kanske blir ett löprunda sen ikväll igen, eller en långpromenad. Själva passet gick hur bra som helst. Bästa ryggpasset sen jag började träna ryggen på eget pass. Underbart! Dock så måste jag börja använda mina dragremmar, blir trött i händerna först innan ryggen ens börjat jobba. Det var riktigt varmt och fuktigt där inne på gymmet idag, kletig och svettig blev jag. Fick torka mig efter varje set, redan efter första setet på passet. Rann på armar, bröst, smalben och självklart ryggen, under brösten, nacken och pannan. Svettig gris.
 
Nu har jag ätit lite mat, blev en helgrillad kyckling och sallad idag. Mums.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se