Follow on Bloglovin.....Lite sent, men frukosten idag

Jag har inte haft så mycket ork till att redigera bilden, skriva och fixa här idag. Vaknade när klockan ringde, men åkte inte till gymmet som var planerat. Kände mig lite krasslig fortfarande.
 
Annars så har jag varit på stan och fikat med en väldigt saknad vän. Supermysigt hade vi. Mycket att prata om. Himla mysigt.
 
Frukosten bestod av en liten hallonkvarg med lågkalori-hallonsylt. Äggmackor + ett ägg. Vatten och mina tabletter. Sen en Vemma Verve!. Supergod frukost. Kommer ett inlägg på söndag om Vemma och Celsius.
 

Postat av: Gubben

Ser ut som en toppen frukost. Själv så slarvar jag med den enligt frugan. Kaffe macka och ett glas juice brukar det bli.

2014-08-16 @ 07:00:09
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se