Follow on Bloglovin.....Matlådefestival!

Idag har jag mest tagit det lugnt. Vaknade av larmet, 5:30, men valde att sätta mig i soffan och kolla på serie. Huvudet dunkade och jag kände verkligen inte för att röra på mig, då gjorde det ondare. Men vill få det som vana. Älskar att gå upp tidigt och få saker gjorda tidigt och, framförallt, gå och lägga mig framåt åtta-tio. Bara det är underbart.
 
Gjorde precis färdigt mina matlådor för nästa vecka. Blev en variant av kålpudding, älskade maträtt. Stekte dom en efter en. Låda efter låda. Men det gick hur smidigt som helst och det blev tio lådor, lunch och middag. Mums. Längtar. Hade i nötfärs, vitkål, morot (palsternacka i två styck), potatis och lök. Tänkte lägga i lite broccoli i varje låda också, men det fick liksom inte plats. Hehe. Är man stor, rör på sig och så, så måste man äta därefter också.
 
Nu blir det serie resten av kvällen, lite mat i magen och sen blir det faktiskt att sova tidigt idag. Samma larm imorgon för träning eller promenad med hunden. Skönast väder den tiden, denna tiden av året.
 

Postat av: Sofie

Sv: bästa kommentaren, tack! :D

2014-09-07 @ 14:57:10
URL: http://fih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se