Follow on Bloglovin.....Underbar helg, fast fattig igen!

Vet inte riktigt vart jag ska börja. Dock så började min helg redan i onsdags när jag lämnade ifrån mig hunden på grund av magsmärtor så jag knappt kunde resa mig ur sängen. Därav allt underbart gott i förra inlägget (här), som jag knappt åt av. Låg mest i sängen hela onsdagen, tvingade sedan iväg mig själv till gymmet och körde ett riktigt snabbt armpass. Fick träningsvärk som fortfarande håller i sig!
 
Torsdagen tog jag mig i kragen och fick med älsklingen in till stan för att se lite vad som hände där, stadsfest med massa musik, stånd, uppvisningar, tävlingar och massa annat roligt. Fick med mig en massa roligt hem. Sedan blev jag ensam och låg bara i sängen och tog det riktigt lugnt.
 
Fredagen var jag så himla ensam. Sambon jobbade kväll på torsdagen och kom inte hem förrän halv tolv och sen iväg och jobbade igen vid halv sju. Hemma igen vid lunch. Så jag var så fruktansvärt ensam att jag bestämde mig för att hämta min älskade hund igen. Fick verkligen inte ta med mig honom hem för min syster, hon ringde mamma och var arg på mig. Älskade hundracka. Sen gick Martin, jag och vovven på stan en snabbis och tittade lite på kvällen.
 
Igår, lördagen, lämnade vi ifrån oss älsklings hunden igen för en riktig långdag på stan. Massa shopping med behövliga saker och lite annat roligt och mindre roligt. Men vi hade riktigt mysigt hela dagen och åt ute, inte bara en gång utan två(!) gånger. Händer inte ofta. Tittade på Trum-SM, när personer sitter och spelar trum-solon utan musik eller annat. Riktigt häftigt och mäktigt. Sen mötte vi upp Martins föräldrar och underbara vänner, satte oss och åt. Sedan gick vi iväg för att lyssna på The Sounds. Mitt i allt så öppnade sig himlen och vi hade ett litet paraply till sex personer. Grattis! Tur nog så fixade vi flera väldigt fort. För regnade gjorde det verkligen. Men SÅ värt det. Var 10år sedan jag såg dom, ganska exakt på dagen. Älskar deras sound och trampade takt och myste bara i regnet. Underbart.
 
Idag har vi städat i köket, lite grann i alla fall. Har väldigt mycket kvar i resten av lägenheten också. Men nu ska det bli ordning, för det ska vi fixa så det blir. Även shoppat idag, igen. Behövliga tjockiströjor till oss båda, visar inte Martins finingar han fick av mig. Woho! Känns så skönt att säga så. Brukar vara så bortskämd annars, även fast jag inte vill.
 
NU ÄR JAG FATTIG IGEN!
Älskar rean btw. Allt fick inte plats på en bild.

Postat av: Hanna - Träning och min vardag som trebarnsmamma

Vad mycket ni shoppat. :-)

2014-08-10 @ 22:10:14
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: Sofie

Sv: haha oj, ja men det förstår jag då! Vad mysigt. Jag menade dock inte att vi var vänner i "bara" 8 månader för det är lång tid för mig också haha, utan jag menade att vi var "bara vänner" och att det inte fanns några känslor förrän efter 8 månader hehe :D

2014-08-10 @ 23:24:42
URL: http://fih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se