Follow on Bloglovin.....En blanda-i-allt-jag-har-sallad

Efter ett riktigt skönt benpass cyklade jag hem och har bara tagit det lugnt. Spelat kort med älsklingen och bara vilat benen. Dock blev det ett pass utan mina älskade handskar då dom, tydligen, försvunnit. Kan inte ens ha en begravning för dom.
 
En sallad där jag blandade i lite allt möjligt och det slutade med att den blev riktigt underbar. Kycklingfilé med Walden Farms bbq honung marinad. Supergod blev den!
 
585kcal middag, ifall någon nu skulle fråga...

Postat av: marina

sv. Visst är det. :)

2014-02-03 @ 19:48:40
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Anonym

Gott det ser ut! Sv: Tack så mycket! :)

2014-02-03 @ 19:56:54
URL: http://fames.se/claudialinhanfors
Postat av: sommarblom.blogg.se

Ser faktiskt gott ut :D

2014-02-03 @ 22:05:31
URL: http://sommarblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se