Follow on Bloglovin.....Gick ut i pyjamasen!

Då jag gjorde ett dumt val av dricka ikväll, så kommer jag inte kunna sova på ett tag. Jag har två 1,5l flaskor med vatten som jag har i kylskåpet. På morgonen tar jag två olika tillskott och häller i dom, bcaa och kreatin. Bcaa är ett pwo, något man dricker innan eller under en träning för att få ökad energi och fokus. Den andra bara hjälper musklerna att växa lite. Snacka om att huvudet och kroppen inte vill sova nu, medan ögonen bara säger "stäng oss så vi får vila". 
 
Nu har jag i alla fall lärt mig detta och kommer göra rätt imorgon och alla dagar efter det. Klockan är typ elva och jag var precis ute en snabbis med vovven, i pyjamasen. Skulle aldrig få för mig att gå ut i det annars! Men det var varmt och mysigt ute. Ska lätt gå ut i dom fler gånger på kvällen nu när det är mörkt och man inte ser någon skillnad.
 
Älskar mina tillskott, men ibland blir det bara fel.
 

Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Lätt hänt det där. Hoppas du kunde sova ganska snabbt i alla fall

2014-02-20 @ 13:55:09
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se