Follow on Bloglovin.....Min proteinhörna

Då vi har ett väldigt litet kök och jag inte får plats med mina burkar där, just nu, så har jag dom i en garderob i hallen. Ska fixa en riktig plats till dom snart i köket. Måste bara rensa lite bland allt skit vi har där.
 
Här är nästan alla mina tillskott. Jag har tre små burkar i köket som jag använder morgon, lunch och kväll. Som ni ser är det nästan bara produkter från fitnessguru. Det var det första stället jag beställde från och sen köpte jag av en kompis som inte ville ha kvar sitt. Men jag försöker komma därifrån lite och testar lite annat också.
 
Det ni ser på bilderna är OneWhey, OneWhey Isolate, OneCasein, OneRecovery, OneCreatine och OneAmino från Fitnessguru. Whey-80 och Mutant-BCAA från Gymgrossisten. Två provpåsar från när jag beställde träningskläder från Fitnessbutiken.
 
Till gröten använder jag fransk vanilj och äppelpaj.
Till shaken använder jag kiwi/yoghurt, melon/yoghurt och jordgubb/vitchoklad.
Dubbelchokladen har jag till varmchoklad.
Päronglass, mango och mintchoklad vet jag inte vad jag ska göra av än.
 
Recovery (sommarbär) till efter ett tufft konditionspass när jag inte är hungrig efter.
Aminosyrorna (vit persika) ska jag börja ta innan ett träningpass, smakar skit!
Kreatinet (citron) dricker jag under dagen. Har en 1,5l flaska med vatten och en skopa av den. Smakar citronvatten.
Mutant-BCAA (grönt äppel) dricker jag under träningspass eller som shoot (smakar skit) dom dagar jag inte tränar eller bara promenerar.
Whey-80 (körsbär) är egentligen Martins, men jag tar av den ibland också till en shake.
 
Det som inte visas är Omega-3, Fit´n´fast och Synerlin som jag skrivit om HÄR.
 

Postat av: sommarblom.blogg.se

sv: Hahaha ah visst var den :D

2014-02-17 @ 13:10:11
URL: http://sommarblom.blogg.se/
Postat av: MISS REBECCA

hoppas du haft en fin helg :)

2014-02-17 @ 14:12:54
URL: http://missrebecca.se
Postat av: Annika

SV: tackar. Ja, det ska bli riktigt skönt att få lov :D

2014-02-17 @ 16:20:41
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Erika

Wow vilken samling! :)

2014-03-01 @ 17:52:45
URL: http://reachyourgoal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se