Follow on Bloglovin.....Ut en sista gång

Efter att ha tagit hand om min hy lite ikväll, för en gångs skull. Det brukar typ aldrig hända, men idag har jag riktigt svårt att sova. Jag är inte ens lite trött. Ska det vara så svårt att sova själv? Hur som hur, så har jag tagit hand om min hy nu i cirka två timmar. Måste börja göra detta mer regelbundet. En utmaning till mig själv, att tvätta huden noggrannt tre gånger i veckan. Nu ska vi se hur detta går.
 
Nu ska jag bara låta huden vila en liten stund innan jag går ut en sista gång med vovven innan jag verkligen ska försöka sova igen. Har nämligen planer på att åka tidigt imorgon till gymmet och träna, men kan jag inte sova så blir det inte så. Då blir det träning lite senare på morgonen, när typ hela stan är där.
 
Gammal, väldigt redigerad bild. Ser jag inte ut som en grabb?

Postat av: marina

sv. Tack så mycket. :)
Det händer lite då och då, är väl mest till speciella högtider som julafton, då hade jag fler projekt samtidigt. Annars går det ganska trögt, men jag försöker få igång det så mycket det går. :)

2014-02-18 @ 11:11:35
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: angelica bengtsson

Lite gör du faktiskt hihi :)

Jag brukar använda en scrub i ansiktet både morgon och kväll då jag lätt får finnar osv, och märker stor skillnad om jag slarvar lite, så det är värt att tvätta av ansiktet och så!

2014-02-18 @ 11:18:47
URL: http://angelicabengtsson.se
Postat av: Esmeralda

sv: jaha okej då förstår jag. Jag kommer inte heller tävla men jag kommer köra fullt ut ändå och sedan avbryta när det börjar se för mycket ut haha

2014-02-18 @ 11:53:22
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se
Postat av: malin

jaså har du också svårt att sova? :( hatar det :(

2014-02-18 @ 13:25:44
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: FlizanLizan

sv: kanske senare vill först bli blond igen hehe :P

2014-02-18 @ 14:14:26
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se