Follow on Bloglovin.....Ett nytt år, nya löften och mål

Då det nu är ett nytt år så innebär det också nya mål och löften. Tänkte skriva upp dom stora målen och löfterna här. Delmål och mindre löften är något jag vill ha för mig själv.
 
Mål med träningen:
- Jag ska bli av med underhudsfettet och allt överflödigt vatten i kroppen. Lägre fettprocent.
- Jag ska bli bättre på att träna kondition.
- Jag ska klara av minst 200kg i benpressen 8gånger.
- Jag ska klara 10 strikta chins och dips utan hjälp.
- Jag ska klara av minst 100kg i benböj med stång 3gånger.
- Jag ska kunna gå ner i split och spagat.
 
Mål med maten:
- Äta mycket mer frukt och grönt. Varje måltid.
- Byta ut alla vita produkter (vetemjöl, vit pasta, vitt bröd, vitt ris osv.) till fiber och fullkorn.
- Dricka minst en proteinshake varje dag, eller få i mig det på annat vis.
- Jag ska deffa två gånger och äta "vanligt" resten av tiden.
 
Mål med livet:
- Jag ska klara av plugget och göra så gått jag kan. Det ska gå före allt annat.
- Jag ska få ett bättre självförtroende och självkänsla.
- Jag ska åka utomlands med Martin.
- Jag ska bli lyckligare och gladare.

Postat av: LIENE

sv: Okej :)

Lycka till!

2014-01-05 @ 10:18:55
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: ☆Z I N J A☆

oj hårda träningsmål, men lycka till
i believe in you:)

2014-01-05 @ 12:04:21
URL: http://zinja.blogg.se/
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Att kunna gå ner i split och spagat hade jag som mål att lära mig under sommaren som var, men det gick väl.. kanske inte så bra, för jag kan det inte fortfarande. Haha. Jag tycker det är så svårt att hålla motivationen uppe.. :/

2014-01-05 @ 21:14:49
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se