Follow on Bloglovin.....Lekstuga

Igår bestämde jag mig för att bara leka på gymmet idag. Vilket jag gjorde också. Riktigt skönt att bara hänga runt lite och leka. Värmde upp lite på löpbandet, olika lastdrag (chins och breda), dips på bänk, chins och dips i ställning med hjälpvikt. Sedan började det roliga, att gunga armgång och öva riktiga chins. Klarade nästan hela längden på armgången och chinsen hoppar jag upp och håller mig kvar på nervägen. Årets slut ska jag, som jag skrev tidigare, klara riktiga chins och dips med tio på varje.
 
Nu ska jag snart fixa lite lunch då magen skriker efter mat. Tänkte mig kycklingburgare (utan bröd), potatisklyftor och grönsaker. Riktigt gott, hoppas jag. Velat testa att göra färs av kyckling ett tag och nu ska jag göra det. Eller så blir det någon kycklingfärs med saffran och andra gottigheter. Vi får se!
 
Väx då!
 

Postat av: malin

vill också att mina muskler ska växa :(

-det kan jag förstå att det var! :)

2014-01-05 @ 12:58:16
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Celine

- Men åh ja! Jag har velat ha en blixt så länge nu så det är så sjukt härligt att äntligen ha en! :D
Åh gör det! Haha! :)

2014-01-05 @ 13:09:08
URL: http://celinelf.se
Postat av: ☆Z I N J A☆

du är jätteduktig!

2014-01-05 @ 14:05:35
URL: http://zinja.blogg.se/
Postat av: Dietandthecity/Alex

Åh fint linne!!!

2014-01-06 @ 13:45:01
URL: http://dietandthecity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se