Follow on Bloglovin.....Nya produkter och utrustning

För lite mer än en vecka sen beställde jag hem lite nytt till min samling av kosttillskott. Hittade dessa på fitnessbutiken och ska testa dom när jag kommer igång med rätt mat och träning. Jag har testat fitnessgurus fatburner, men fick inget resultat av dom. Så bestämde mig för att byta och testa annat. Hoppas jag blir nöjd och att dom ger resultat.
 
Gick även in i butikerna efter jag hämtat paketet för att se om dom hade någon mysig tunn långärmad tröja man kan ha på sig när man tränar. Hittade inget jag gillade just idag, men jag hittade lite annat roligt som kan vara bra att ha hemma. Martin behöver ett gummiband och jag ville ha ett hopprep. Nu är vi båda glada.
 
Synerlin, Fit'n'fast, Waterloss.

Postat av: Josefine ♔

Sv: Hihi tack så mycket! Himla söta de två pållisarna ;D

2014-01-02 @ 18:59:25
URL: http://jlandgrens.blogg.se
Postat av: Filippa Wallin

sv: Verkligen! Kram kram!

2014-01-02 @ 19:03:52
URL: http://chippaz.blogg.se/
Postat av: Celine

- Tack så mycket! :)

2014-01-02 @ 19:29:18
URL: http://celinelf.se
Postat av: Daniella 🌙

synefrin får jag hemsk huvudvärk av ifall jag glömmer bort att dricka mer vatten än vanligt,tips!

2014-01-02 @ 22:11:40
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se