Follow on Bloglovin.....Första riktiga löppasset på väldigt länge

Jag kände mig väldigt sugen på att springa. Så jag sprang. Riktigt stolt. Blev en runda på 4,4km på 28minuter. Häftigt. Kan jag springa? Så fort också? Med hunden också. Utan musik. Med sköna kläder. Men kan jag springa? Tydligen. Skönt var det också. Kunde sprungit längre, men visste inte hur jag skulle fortsätta vägen. Nu vet jag.
 
Ätit lite och nu ska jag lägga mig i sängen med en trött vovve och kolla ikapp på någon serie eller någon film. Ska bli himla skönt.
 
 

Postat av: Johanna - Träning, hälsa & vardag

Svar: Ja det var riktigt mums :D
Åh härligt! Vad blir det för mat då? :)

2014-07-02 @ 13:01:51
URL: http://johannamariakallgren.blogg.se
Postat av: linah

fin duär:)

2014-07-04 @ 02:41:00
URL: http://afroeve.forme.se
Postat av: Sofie

Åhh, vad duktig du är! Haha, jag tycker det är så tråkigt så jag tröttnar alltid. Eller det känns som om jag försöker hitta tusen anledningar till att sluta springa bara för att det är tråkigt {och till slut jobbigt också, när man sprungit tillräckligt länge}. Borde verkligen fixa gymkort! Eller en PT. Haha! :')

2014-07-07 @ 18:15:42
URL: http://fih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se