Follow on Bloglovin.....Benslakt, questbars, pb2 och celsius

Idag ville sambon följa med till gymmet när jag skulle slakta benen. Var riktigt roligt att ha honom där. Jag älskar det. Älskar. Benböj, bencurls x2, benspark, stående utfall, rygglyft (fast spänner rumpan istället för dra med ryggen), stående och sittande vadpress, även en magövning som vi körde några varv. Ett riktigt bra pass.
 
Efter handlade vi och jag gick in på Proteinbutiken och köpte hem några questbars och även jordnötspulver. Velat testa denna hur länge som helst. Så ska bli riktigt spännande nu när jag har den. Älsklingen köpte även några celius till mig när han handlade mat till oss.
 
Nu har jag duschat och sitter i sängen med en celius. Har ingen energi kvar sen i helgen. Ska gå några promenader till idag bara. Imorgon blir det ryggslakt. Som jag längtat att komma igång igen.
 
 

Postat av: J o j z y ♛

Duktigt!

2014-06-17 @ 16:23:25
URL: http://jojz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se