Follow on Bloglovin.....Imorgon flyger jag!

Idag har jag haft en riktigt bra dag, eller något sådant. Hänt en massa här som jag inte tänker ta upp. Gråtit, sovit, gråtit, varit arg och rosenröd i ögonen. Hur som hur, min dag har varit väldigt bra. Hälsat på mina elefanter på baksidan, typ. Dom är kanske fem minuters promenad bort. Woho! Älskar dessa stora, söta och snälla djur. Matade dom och klappade på dom. Underbara djur.
 
Sedan kom min syster hit med sin bil, åt och sen åkte vi och badade hunden. Lyckliga hund. Han ville inte följa med hem, egentligen. Men så hände det värsta tänkbara i bilen, inte bara en gång utan två gånger. Han spydde! Tur att vi var typ hemma hos mig så jag blev utsläppt och fick snällt gå hem med en åksjuk hund. Sedan tvättade vi inne i bilen. Men kul hade vi!
 
Sen gick jag och vovven direkt till elefanterna igen och satte oss. Sedan ville han inte gå hem igen. Fick sitta där i en timme innan jag ville hem och äta. Så fick snällt dra med mig hunden hem. Någon som var livrädd för dom är nu förälskad i dom, typ.
 
Nu blev det väldigt mycket text. Har packat resten av kvällen. Imorgon flyger jag och syster till Stockholm för att ha en rolig helg där med One Direction och Kent-konsert. Ska bli himla kul.
 

Postat av: Anonym

Vad roligt att du ska gå på konserten. Hoppas den var bra och uppfyllde alla förväntingar.

2014-06-14 @ 23:33:22
Postat av: Gubben Mhats. Blogg

Hoppas hegen varit bra

2014-06-15 @ 08:26:28
URL: http://mhats.blogg.se/
Postat av: Johanna - Träning, Hälsa & Vardag

Svar: åh då måste jag kika på färgbilden!! x)

2014-06-16 @ 17:24:14
URL: http://johannamariakallgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se