Follow on Bloglovin.....En underbar dag och stolt över träningen

Idag har jag inte haft tid att sitta vid datorn något alls. Det har varit så skönt att vara ifrån den lite grann. Var nämligen hos mamma i stugan och lekte med hunden, grillade och bara njöt av vädret. Kaninen fick också följa med ut och hon sprang runt och var lycklig.
 
Annars har jag varit iväg på gymmet en snabbis och bestämde mig ganska snabbt för att springa milen på en timme. Vilket jag hade klarat om inte mitt knä hade börjat säga ifrån. Typsikt. Allt var så himla skönt. Svettades inte, flåsade inte så mycket och det var inte jobbigt. Dock så frös jag under hela passet, inte för att det var kallt, jag bara frös. Kallsvettades kanske? Hade klarat milen om inte knäet hade sagt ifrån. Men jag är superstolt ändå att jag lyckades springa i 35minuter på 10km/h tempo (5,77km, vet att det inte riktigt stämmer, men tiden var inte exakt heller och allt sådant), så jag är stolt ändå.
 
En bild från somras då jag knappt klarade av att springa 3km utan att dö. + solbruna ben!

Postat av: Jonna

Verkligen en inspirerande blogg!
ha en bra dag

2014-05-11 @ 16:57:06
URL: http://karlssonjonna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se