Follow on Bloglovin.....Lunch or something

Idag är jag riktigt hungrig och då blev det en stor tallrik med massa sallad och thaigryta som jag gjorde i lördags. En massa goda matlådor som väntar på mig nu. Helt underbart gott. Blev att värma den på spisen, inget fel med det, rättare sagt så blir det godare. Enligt mig. Massa sallad, gurka och morot.
 
Film och mys väntar nu innan jag ska iväg till gymmet lite senare.
 

Postat av: Sarah Persson

Mums, he såg ju riktigt gott ur! :D

2014-03-04 @ 21:40:10
URL: http://sarahmargareta.blo.gg/
Postat av: fannie karlsson

Såg gott ut! Hoppas du får en fortsatt bra vecka! :)

2014-03-05 @ 00:13:03
URL: http://fanniekarlssons.blogg.se
Postat av: MATILDA

Ser gott ut :)

2014-03-05 @ 09:20:54
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se