Follow on Bloglovin.....Måste påbörja något, på riktigt

Jag har inte märkt den skillnad på min kropp som jag velat se. Dock har jag tagit det ganska lugnt nu i början. Jag ser, och känner, skillnad på mig. Men inte så mycket som jag hoppats på. Så nu blir det ändring på detta. Måste verkligen göra mig ett "schema" på vad jag ska äta. Men vill inte äta för strikt heller. Så jag göra någon snabbdetox eller liknande och göra fullt ut i två veckor. Sen blir det en liten förändring under några veckor och så vidare.
 
Någon som har några förslag till mig? Jag vet ungefär hur jag ska göra och när jag ska börja.
 
Bild från google.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se