Follow on Bloglovin.....Bryter det vanliga!

I morse tog Martin upp en kycklingfilé till mig och la den på tining. Så nu har jag precis avnjutit en riktigt god middag, något som inte är som vanligt. Jag bytte ut grönsakerna mot kyckling. Hur gott som helst. Det är något jag kommer fortsätta med ibland. Det kanske märks att jag tycker om curry?
 

Postat av: Josefine Andersson

Men muuuumms! Snor din mat tror jag. :]

sv: Så jäkla härligt! Tredje brödet jag gjorde (alla från Hanna, alla liknande recept) och oj, jag trodde jag var i himlen jag oxå! Typ. Har redan gjorts flera gånger, och fler gånger ska det bli här med!
KRAM

2014-05-19 @ 14:14:51
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se