Follow on Bloglovin.....Frukostbricka

Jag vaknade på det värsta sättet idag, sjukt ont i magen så jag kräktes. Usch. Ingen träning för mig idag inte, men promenader blir det. Måste bara iväg och handla och lite sådant sen.
 
Blev i alla fall en riktigt god frukost. En skål med keso, psysalis, mango, kiwi och blåbär. Äggmackor bredvid, samt saft och mina tabletter. Många undrar vad det är för något, det är Omega-3, ripped pro och magnesium. Mina synerlin tog slut igår, blir inga nya av dom. Men magnesium är till för att jag ska bli piggare och sova bättre, vilket jag gör om man jämför med hur dåligt jag sov innan och hur trött jag var redan efter lunch.
 

Postat av: Sofie

Sv: ja, helt GALET mycket ingefära. Några recept har jag hittat i en tidning och sen har jag bara googlat detox-recept. Så det blir smoothies till frukost och lunch och sen sallad till middag. Har köpt massa tillskott som typ ärtprotein, macapulver, spirulinapulverm, massa fröer osv som ska vara bra. Gör det inte för att gå ner i vikt utan bara för att rensa kroppen, så hoppas det funkar :)

2014-05-14 @ 13:11:21
URL: http://fih.blogg.se
Postat av: Sofie

Sv: ja eller hur! Jag hittade till slut efter massa letande. Om du vill så kan jag ju skicka recepten jag tänker använda på fb eller så? Det är en del tillskott att köpa (ganska dyra), men det verkar helt klart vara värt det! :)

2014-05-14 @ 14:34:32
URL: http://fih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se