Follow on Bloglovin.....Riktigt proppmätt

Vaknade riktigt hungrig idag. Martin köpte med sig lite från McDonalds i natt till oss. Lite natt"mat" ibland skadar inte. Men insåg att jag inte hade några hallon kvar, så ingen gröt till mig. Blev lite ledsen faktiskt. Istället blev det en massa annat gott. Turkisk yoghurt blandat med funlight vilda bär, toppat med granola, melon och vindruvor. Mackor med ost och ägg. Dock gav jag bort en macka till Martin, orkade den verkligen inte. En shake, saft och tillskott. Riktigt mätt.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt och få upp värmen i kroppen igen. Fryst nu några dagar och så.
 

Postat av: Esmeralda

Mums så gott! vad är alla tabletterna till för??

2014-05-09 @ 17:47:21
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se
Postat av: Jen

Ååååh va gött! Nu blir jag sugen på frukost XD

2014-05-10 @ 22:43:18
URL: http://rnbme.blogg.se/
Postat av: frukallgren.blogg.se

svar: Ja det låter bra! Ungefär det jag gör också - KÖR BARA KÖR! Och kosten ja, haha.. För mig slinker det ner typ 2 questbars om dagen så kanske ska börja behärska det lite bättre :D Lycka till och kör bara kör!

2014-05-11 @ 15:35:05
URL: http://frukallgren.blogg.se/
Postat av: frukallgren.blogg.se

svar: Haha ops! Jag hade rumstempererad kokosolja och min deg blev riktigt smulig! Nästan så man skulle behövt lite mer kvarg i den med kaseinpulver :) Kul att du testa iallafall :D

2014-05-11 @ 15:58:21
URL: http://frukallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se