Follow on Bloglovin.....Same old proats

Blev en riktigt härlig frukost idag igen. Testade att göra den med bara vatten och det blev bättre än väntat, kommer göra det fler gånger. I flaskan har jag saft. Avnjöt detta till ett avsnitt av Welcome to Sweden. En härlig serie.
 

Postat av: Sofie

Sv: jo, den är här i stan. Jag tänkte mig inte för när jag berättade för min handläggare att jag skulle börja med körkortet. Jag har bara blivit tillsagd att meddela alla förändringar som sker, så jag tänkte att det var lika bra att nämna. Har sagt att jag ska gå på Kalmar Trafikskola och att jag planerar köra UTANFÖR praktiken, alltså inte hålla på och ta ledigt för att kunna köra bil. Ändå får jag inte. Är så jäkla arg, för om jag kör utanför arbetstid så är det min fritid, och de har ingen rätt att bestämma vad jag ska göra då. ÅÅÅH.

Hade planerat att skita i vad de sa och köra iallafall, men det gick ändå åt helvete eftersom min körskolelärare inte jobbade på morgnarna då jag vill köra. Blir så trött. Så får skjuta upp hela intensivkursen till efter prakiken nu..

2014-05-08 @ 10:50:44
URL: http://fih.blogg.se
Postat av: MADDISENJ.SE

Såg galet gott ut!

2014-05-08 @ 12:09:14
URL: http://maddisenj.se
Postat av: frukallgren.blogg.se

Haha Welcome to Sweden är riktigt roligt faktiskt! Dock har jag missat några avsnitt nu och funderar på att börja om från start så man hänger med :D

2014-05-08 @ 14:00:14
URL: http://frukallgren.blogg.se/
Postat av: GoForFit

Men GUD så gott det såg ut! Är det walden farm's chokladsås jag skymtar där i skålen? :))

sv: Verkligen! :D Kommer slänga upp flera olika inlägg med information om alla kosttillskott och livsmedel! :)

2014-05-08 @ 16:19:48
URL: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se