Follow on Bloglovin.....Glutenfritt bröd till frukost

Jag fick hem en klar brödpåse av Mindre Socker som jag bara skulle tillsätta vatten. Strödde även över lin- och sesamfrön på. Måste säga att det brödet var över förväntningarna. Dock ett väldigt litet bröd. Men gott, och mättande! Brödet innehåller ca 18g kostfiber per 100g färdigt bröd. Det är riktigt bra! Så nu har jag "bakat" bröd till frukost och nu är äppelskivorna i ugnen för att bli chips, om några timmar.
 
Till brödet hade jag dillsmör och paprika. Hur gott som helst var det! Tur att halva brödlimpan är kvar då den var så mättande. Ska bli gott att äta senare också.
 
Blev olika färger på brödet, tydligen. Mittenbilden är rättvis, inte dom andra!

Postat av: MATILDA

Såg gott ut :)

2014-11-09 @ 16:24:19
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se