Follow on Bloglovin.....Biceps och triceps i fullt gym

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Pratat med mamma och fick samtidigt lite hemodlade paprikor, chili, inlagt chili och vindruvor. Riktigt gott. Väntar på mina förbaskade tomater som inte vill bli röda. Snart hoppas jag! Sen blir det en paprika- och chiliplanta till nästa år. Mums.
 
Annars har jag orkat dra mig iväg till gymmet, dock den sämsta tiden när alla är där och allt är upptaget typ. Tog mig några olika vikter och körde biceps och sen blev cablen ledig och då körde jag triceps. Efter det blev det lite, väldigt lite, rodd och sen lite löpning i intervaller. Skönt! Skönt att vara igång igen.
 
Nu ska jag sova för imorgon blir det en längre morgonpromenad med hunden. Vet dock inte vad jag ska träna imorgon, funderar på lite cykel- och löpstyrka för benen. Men vet inte säkert än.
 
Gammal bild. Får ta lite nytt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se