Follow on Bloglovin.....När kroppen bara skriker ifrån

Igår var ingen bra dag, jag har inte haft en hel bra dag på flera veckor. Gått och mått dåligt, sjuk, trött, förkyld och bara underligt. Igår sa halsen ifrån, huvudet var snurrigt och det dunkade på. Tänkte att det skulle gå över till idag. Men det gjorde det inte. Åkte iväg till första dagen på kursen (starta eget) och kände att allt bara var skit. Tog mig igenom dagen och skulle cykla hem igen. Regn och världens motvind. Kul. Känner mig dock mycket "piggare" nu när jag fick mitt Energy Armor armband i fredags. Berättar mer om mina tankar kring det i ett eget inlägg.
 
Direkt när jag kom in tog jag en varm dusch och sedan satte jag mig i sängen, inte rört mig sen dess. Halsen är mycket värre, huvudet mer snurrigt men dunkar inte på lika hårt längre. Känns som halsfluss, vilket jag verkligen inte hoppas att det är.
 
Men ska bli riktigt roligt och intressant att gå denna kursen som jag väntat på i två sketna år att den ska gå igång på arbetsförmedlingen. Äntligen säger jag bara! Dock hunnit ändra min idé en gång under dessa åren. Men ska bli riktigt skoj, för detta behöver vi här. Vill bara se om det är något för mig och att jag får all den information och allt som jag behöver ha innan. Kommer bli intressanta veckor nu ett tag framöver!
 
En arkivbild, väldigt gula toner där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se