Follow on Bloglovin.....Godmorgon världen

Hela helgen har jag varit helt upptagen och inte alls haft tid för datorn. Livet går före.
 
För i lördags var det alla hjärtans dag, ingen som missat det va?! Och vi blev bjudna av Martins föräldrar bort till Växjö för att kolla runt lite och ha det mysigt bara och vi åt på restaurang som hade kina, dimdum(?) och sushi. Klart jag testade sushi när jag hade chansen, vet inte om jag hade beställt det själv så. Sen på kvällen stannade vi kvar hos dom och bara myste till Melodifestivalen.
 
I söndags var det sammandrag här i stan och Martin spelade volleyboll hela dagen, dom vann allt då. Riktigt skoj! Efter det blev jag upplockad av min syster för att åka bort till Växjö, igen, för att kolla på Fifty shades of Grey. Den var väl bra, eller jättebra, jag vet egentligen inte än vad jag tycker om den. Typiskt. Hemma vid ett och slocknade med en gång.
 
Igår var vi båda sjuka. Jag hade sådan fruktansvärd huvudvärk, misstänkte att jag inte hade druckit bra under helgen och det är säkert så, för jag drack väldigt igår. Åkte hem till mamma för att ta det lite lugnt bara. Somnade typ i min systers säng när vi kom fram.
 
Nu ska jag fixa frukost och ta det lugnt. Fortfarande ont i huvudet. En Nocco nu på morgonen när man varit vaken två timmar utan att velat äta eller dricka något. Blir någon skiva bröd med gott på också.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se