Follow on Bloglovin.....Hämta-ut-paket-promenad efter ryggpass med mamma

Idag blev det ett snabbt ryggpass med mamma på gymmet. Riktigt skönt och skoj. Och ja, ryggövningar är nästan likadana allihopa. Men så är det! En timme där och sen hem igen för lite mat i magen och sedan promenad en stund för att hämta ut ett paket från MindreSocker.se. Tack!
 
Alltid lika kul att få paket, i detta finns lite skoj som jag väldigt mycket ser fram emot att prova. Proteinpannkakorna är verkligen ett utav dom! Sen brustabletterna som är med koffein och egentligen till för viktnedgång, men jag vill prova på med energin. Kladdkakan och pepparkakan ser jag fram emot. Mums. Jag som börjat baka en hel del så ska det bli riktigt skoj att testa dessa nyttiga varianterna. Nudlarna vet jag är goda och likaså med chokladbarsen, dom försvinner på annat håll också.
 
Tack bästaste MindreSocker!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se