Follow on Bloglovin.....Hemkommen efter ett snabbt gympass

Försöker bli duktigare på att blogga, lovar! Kom precis hem efter ett snabbt axel- och bicepspass på gymmet. Ett riktigt skönt pass med mycket brännande i axlarna. Ska börja skriva vad jag gör på mina pass, hur mitt pass ser ut med andra ord. Både med vikter, reps, set och allt som behöver vetas. Mycket för min skull att ha koll, även fast jag använder mig av en bok och skriver i också. Sen är det också kul att dela med sig av sina framsteg!
 
Supersets med de fyra första övningarna.
 
Hantelpress
20x4kg - 15x5kg - 15x5kg
 
Axellyft åt sidan
20x2kg - 10x3kg - 10x2kg
 
Axellyft fram
20x2kg - 10x3kg - 10x2kg
 
Drag-till-hakan kettlebell
20x8kg - 10x10kg - 10x8kg
 
Baksida axlar, rep, cable
20x64kg - 15x82kg - 10x100kg
 
Rotator, hantlar
20x5kg - 30x4kg - 50x2kg
 
Bicepspress, stång, cable
10x36kg - 10x45kg - 10x45kg - 10x27kg
 
Bicepspress, en hand, ryggen mot ställningen
10x18kg x4
 
En bild från i somras, tror jag. Måste börja ta nya igen!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se