Follow on Bloglovin.....Indian masala med bönpasta

Igår fick jag veta att jag hade blivit utvald som en av testpiloterna av Go Green, Lantmännen. Jag följer deras nyhetsmail och kan på deras hemsida ansöka om att få bli en av deras testpiloter som provar olika produkter, helt gratis. Perfekt? Japp! Jag tjänar alltså INGET på att skriva detta eller att värva er att att få deras nyhetsmail.
 
Go Green är ett märke från Lantmännen där dom bland annat har gjort grytbaser utan salt och konstigheter. Fanns fem olika grytor, men bara tre i min butik. Dom har även mycket annat roligt. Googla!
 
Så vi åkte nästan genast och hämtade ut en av smakerna som finns. Dock fanns bara tre av smakerna här, riktigt tråkigt. Men den vi hade siktat in oss på fanns. Vi valde Indian Masala då vi aldrig ätit det eller ens visste vad det var ungefär. Varför testa något som man vet vad det är? Köpte färsk kyckling och jag köpte mig den underbara bönpastan från Nutri-Nick.
 
Idag gjorde jag grytan till lunch. Riktigt enkelt att göra. Bara att steka kycklingen, eller vad du nu vill ha i, och sen hälla i innehållet och låta det puttra en stund. Jag hällde i lite vatten, dels för att få ut allt från förpackningen men också för att jag ville att den skulle få stå och puttra en stund. Martin skulle hinna komma hem också. Så kokte jag ris till honom och min pasta till mig. Blev faktiskt gott, men lite smaklöst tyvärr. Smakade inte så mycket utan saltet. Tyvärr säger jag bara. När vi sedan saltade så blev den mycket godare. Så nästa gång, om det blir en nästa gång, så kommer vi slänga i salt när den står och puttrar. Blev även en matlåda var till oss.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se