Follow on Bloglovin.....Pannkaksfrukost efter ofrivillig promenad!

Det hände en riktigt tråkig sak i morse när jag skulle cykla med hunden till dagis. Jag fick punktering på min cykel när jag var halvvägs dit! Kan då tillägga att jag hade kommit 2km då, 2,5km kvar till dagiset och sen hela 4,5km hem igen. Var bara att dra på cykeln (varför ställde jag inte den där sålänge bara?!) och en hund som ville springa. Så istället för en snabb cykelrunda på ca 40min blev det 10min cykel och 70min promenad. Ganska skönt, solen sken på mig hela tiden. Måste bara påpeka att jag lämnade hemmet lite innan sju och hade varken ätit, borstat håret, druckit eller något. Hemma runt halv nio och gjorde min frukost!
 
När jag kom hem gjorde jag pannkakor lite snabbt och kollade lite på serie. Man blir väldigt hungrig när man är van att äta inom en timme efter man vaknat och istället fick vänta det dubbla. Det var riktigt gott med frukost idag!
 
Nu har jag precis kommit ut ur duschen efter att ha ätit efter mitt benpass på gymmet. Berättar mer om det lite senare! Blir väldigt långt och tråkigt här annars.
 

Postat av: Lola ❤

Gott ^^

2015-09-06 @ 17:38:35
URL: http://Donautgirl.blogg.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D

2015-09-06 @ 17:42:45
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se