Follow on Bloglovin.....BYTT BLOGG - Äntligen hemma igen

Det har varit ett par fullpackade dagar så jag inte har haft någon tid eller energi över till varken träning eller bloggen. Känns dumt då jag precis startat denna nya, men sådant som händer. Imorgon kväll har jag faktiskt planerat att träna, om jag kan. Vi har åkt runt hela stan flera dagar med mamma, syster och lillebror för att handla och kolla runt på sådant som behövs. Nu har jag handlat klart till en vecka i min ensamhet, ska bli riktigt skönt! Lite tid till bara mig och jag kan göra precis vad jag vill. Hoppas bara jag gör något.

 

Nu ska jag bara ta det lugnt hela kvällen och se lite vad som händer. Köpte något lösgodis som såg riktigt gott ut, sockerfritt. Gissa om jag blev glad när jag såg det?! Hoppas det är gott bara.

 

Glöm inte bort att jag har bytt blogg till DENNA. Följ även HÄR för att inte missa det.

 

Glöm inte bort att jag har bytt blogg till DENNA. Följ även HÄR för att inte missa det.

 

Glöm inte bort att jag har bytt blogg till DENNA. Följ även HÄR för att inte missa det.

 

 

Postat av: Hannah S.

Ser riktigt gott ut iallafall! Önskar att det fanns fler såna alternativ här också men det finns det tyvärr inte.. :(

2015-01-08 @ 18:12:19
URL: http://Hannahsj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se