Follow on Bloglovin.....Perfekt paket från MMsports

Som jag sa igår så beställde jag ett paket från MMsports i torsdags och igår fick jag det. Perfekt! Mina magnesiumtabletter tog även slut igår. Ett av dom som jag verkligen behöver för att inte bli helt deprimerad, trött, seg och fruktansvärt tråkig att ha med att göra. Så det kändes otroligt skönt att jag fick paketet innan helgen, verkligen.
 
Utöver mina magnesium blev det även nya omega-3 som tog slut för ett tag sedan och jag har letat efter nya att använda mig av. Tyckte dessa lät bra och dom hade även extrapris när jag beställde, som magnesiumen. Sen blev det även en massa proteinbars. 6kr styck! Klart jag köpte mig ett dussin av dom, lättare sagt 20. Även några koffeintuggomin fick följa med i det paketet. Man fick ett sådant paket när man beställde så jag beställde ett paket till. Ska bli kul att testa dom. Jacked feul är en energidricka som jag hört mycket om och alltid varit sugen på att prova, så nu åkte det med några. Extrapris på dom med. Allt var det extrapris eller halvapriset på. Lycko mig!
 
20 bars, 100 omega-3, 100 magnesium, 16 powergum, 4 jacked feul och en tidning för under 300. Känner mig stolt!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se