Follow on Bloglovin.....Tidigt födelsedagspaket från Mindresocker.se!

Jag fyller 22år om åtta dagar, så jag fick hem ett riktigt stort paket och ett litet från dom bästa från Mindresocker.se! Tack tusen gånger om! Paketen tillsammans vägde över 20kg. När jag skulle hämta det så kunde jag knappt bära det för att jag inte nådde runt med armarna. Haha. Tack! Nu ska jag ha för hela sommaren och lite längre, förhoppningsvis.
 
I paketen fanns proteinpannkaksmix, diet bars, chokladbars, glutenfria kryddkaksmixar och grovtbrödmixar, hasselnötsmjöl, avfettat kokosmjöl, gojibär, linfrön, e-burn och e-kick.
 
Började min dag idag med proteinpannkakorna. Helt underbart goda är dom! Ska ni köpa några proteinpannkakor så rekomenderar jag dessa för att dom är dom godaste jag ätit och lättaste jag gjort. Mums.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se