Follow on Bloglovin.....Tillbaka mer motiverande är någonsin!

Jag har tagit en månad (eller mer?) paus härifrån då jag helt enkelt började tröttna. Tråkigt, men sant. Men nu är jag äntligen tillbaka och mer taggad än jag någonsin varit innan. Tjoho! Under min paus har jag tränat, inte tränat, ätit gott, nyttigt och mindre nyttigt, slappat och helt enkelt tagit hand om mig själv psykiskt. Började må dåligt av både träning och mat, så jag la av och gjorde vad jag kände för. Har blivit en massa promenader, ett löppass, backintervaller, styrka och även dagar i sängen eller soffan.
 
Men nu är jag tillbaka och ska köra stenhårt med träningen, maten och allt vad det nu heter. Ska faktiskt göra mig en massa matlådor imorgon med samma maträtt som jag gjorde mig idag och fick tre lådor över. Nämligen kålpudding. Bara jag som älskar det? Men får bli lådor med ris istället för potatis. Gillar inte att värma potatis i mikron, usch.
 
Men ett litet "problem". Jag måste lämna in min kamera på lagning, så kommer att använda mig utan sambons Nikon D60 (gillar inte den..). Men det kommer att bli bilder, så ni kan pusta ut igen och slappna av. Även min laptop ska in på lagning (äntligen!!!), då den inte har fungerat på snart ett år. Vet! Jag har velat väääldigt länge på att förlora allt jag har på den (går EJ att starta alls) eller ha kvar allt men inte kunna använda den. Vet verkligen inte vad jag har tänkt med. Tur garantin fortfarande gäller på den!
 
Nu ska jag ut på en cykelrunda med hunden i solen. Underbart!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se