Follow on Bloglovin.....Titta vad som tittar fram!

Jag har sovit dåligt nu de två nätter som jag druckit mina téer morgon och kväll. Vaknat en gång varje natt av att jag verkligen måste gå på toa. Kommer det vara så hela perioden? Hoppas inte det. Så jag har börjat dricka energidrickor nu på dagarna för att orka med. Och ja, jag har börjat dricka celsius igen. Jag slutade med dom för 1,5-2år sedan då jag började dricka vemma som är helt naturliga produkter. Inget jag ångrar! Men saknade colasmaken av den älskade celsiusen. Mådde ganska dåligt av dom, men det var bara det att jag drack två till tre om dagen i över tre månader. För mycket koffein för mig att klara av. Så nu är det max en energidricka om dagen, vare sig det är en nocco eller celsius. En om dagen. Max.
 
Nu ska jag snart åka och hämta ett paket med ett medel som tar bort kattkissodören från kläder. Hatade, älskade kattunge. En bra-ha-produkt om du har katt! Visar sen så ni kan köpa det om olyckor inträffar hos dig!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se