Follow on Bloglovin.....Då min blogg heter "A year to go", kommer jag då fortsätta efter detta året som gått?

Kommer jag fortsätta blogga under detta namn även nästa år?
 
Svar: Ja, det kommer jag göra. Från början var det bara tänkt att jag skulle använda denna blogg till att skriva allt om min träning och kost. Tänkte ha min andra blogg, som nu ligger nere, kvar och skriva där med mer vardagliga bilder och texter. Men det blev inte riktigt som jag planerade och trodde.
 
Nu sitter jag här och använder enbart denna blogg och jag måste säga att jag trivs riktigt bra under detta namn. Jag kanske inte blir klar under detta året, eller hittar mig ett nytt mål. Det tar tid att bli nöjd med sig själv. Jag är på god väg, men har en lång resa kvar. Då jag faktiskt har dom bilderna som jag har i headern så visar jag att jag är påväg. För ett halvår sen skulle den tanken aldrig komma att jag skulle ha den typen av bilder, någonsin. Men nu är dom där och jag älskar dom.
 
 

Postat av: angelica

rätt inställning! Headern är superfin och tycker det är bra att du tänker fortsätta även om ett år kommer gå :)

sv: jaa.. det är mycket drama och romantik.. åh har svårt att beskriva och berätta om serier/filmer haha :D

2013-06-19 @ 18:37:41
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: Caroline None

Oh vad fina bilder du tar :)
Kolla gärna min blogg :)

2013-06-19 @ 19:48:11
URL: http://carolinejasminkonigson.blogg.se/
Postat av: emma

ser så himla gott ut! allt du lägger upp vill man ha! :D

2013-06-19 @ 21:53:07
URL: http://emzaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se