Follow on Bloglovin.....Celsius VS Vemma

Den otroligt långa väntan är nu över för er. Jag har helt enkelt glömt eller inte haft tiden. Men nu så!
 
Ska inte smutskasta Celcius nu, då jag själv druckit väldigt mycket av den och även varit beroende en kortare period, två burkar om dagen. Då alla sa att den var så himla nyttig och så vidare, vad kunde gå fel? Ber er inte att sluta, utan att tänka efter om det är värt det.
 
Jag har haft en lustig mage under tiden jag drack Celcius, något jag märkte när jag slutade och väntade på mitt flak med Vemma Verve!. Magen har blivit bättre med omsättningen och allt sådant. Den har mått allmänt bättre sen jag slutade.

Varför? Tänker ni nu då. Jo, för en Celcuis innehåller bara en massa kemikalier och inget naturligt. Hur kan den ge mer energi, eller framför allt, bränna fett om det inte finns något i den? Hur bra är det egentligen för oss? Ber er att läsa DETTA om Celcius, sen får ni tycka och tänka efter eget tycke. Och inte nog med det, det är en extremt hög koffeinhalt i dom. Inte undra på att jag blev beroende så himla fort! Det är hela 200mg rent koffein i en burk. Det är sjukt mycket.
 
Sen fick jag läsa om Vemma. En helt naturlig energidryck med kalorier, nyttiga kalorier. HÄR kan du läsa innehållet i en Verve!. Den jag dricker nu.
 
Ni kan även köpa HÄR. Är ni även intresserade av att få gratis flak Vemma så kan ni maila mig på: [email protected]
 

Postat av: Junitjej

Jag är intresserad av ett gratis flak! Behöver man inte ens betala frakt? Andra förbindelser?

2014-08-23 @ 18:17:11
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se